Wszystkich powinny łączyć marzenia o czystym powietrzu, nietkniętych lasach deszczowych czy tętniących życiem oceanach. Spot Greenpeace przygotowany z okazji Dnia Ziemi pokazuje jednak, że pragnienia jednostek nie muszą dotyczyć wyłącznie ich własnego dobra.

W reklamie symbolem tych wspólnych aspiracji są liczne dłonie, które falują niczym zboże, rwąca rzeka czy spieniony ocean, układające się na kształt deszczowych lasów, ptaka i góry lodowej. Hasło kampanii zachęca "Give Earth a hand" ("Podaj Ziemi pomocną dłoń")

Nadawcy kampanii apelują "Ta delikatna Ziemia zasługuje na głos. Potrzebuje rozwiązań. Potrzebuje zmian. Potrzebuje ciebie". Wymowny gest w ostatnich sekundach filmu pokazuje, że pomoc jest w zasięgu ręki, wystarczy tylko chcieć. By wesprzeć działalność Greenpeace, można odprowadzić 1% podatku na konto organizacji, przekazać darowiznę czy przyłączyć się do licznego grona wolontariuszy.

Światowy Dzień Ziemi, przypadający na 22 kwietnia, w tym roku obchodzony był po raz 40. Jego głównym celem jest promowanie ekologicznych postaw i uświadamianie, że ziemski ekosystem jest bardzo kruchy i trzeba włożyć wiele wysiłku, by zachować jego równowagę.

Zdjęcia dokumentujące powstawanie filmu można obejrzeć na stronie reżysera Daniela Birda.

Źródło: kampaniespoleczne.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię