Lasy deszczowe cechuje ogromna różnorodność fauny i flory. Celem kampanii organizacji Animal Concerns Research & Education Society (ACRES) z Singapuru jest zwrócenie uwagi na konieczność otoczenia ochroną tego ekosystemu, by nie utracił swojego bogactwa.
Kampania została nagrodzona podczas festiwalu Cannes Lions kampania otrzymała Brązowego Lwa w kategorii "Posters". Spotkała się również z entuzjastycznym odbiorem ze strony mieszkańców Singapuru, którzy zgłaszali się po dodatkowe kopie plakatów, by wywiesić je w szkołach i przestrzeni publicznej. Plakat na pierwszy rzut oka pokazuje klasyczny przekrój drzewa. Jednak to nie słoje, a setki ciasno ułożonych zwierząt.
Organizacja ACRES – nadawca kampanii – liczy na finansowe wsparcie swoich zamierzeń ze strony darczyńców. ACRES działa na rzecz ochrony dzikich zwierząt od 2001 roku. Twórcą minimalistycznej w formie kampanii Tree Rings jest agencja DDB z Singapuru.