W dziewięciu największych miastach Polski ruszyła kampania outdoorowa Fundacji Nasza Ziemia promująca niemarnowanie wody. Na 1000 nośnikach (city -lightach), w centralnych punktach miast zawisły plakaty, symbolicznie obrazujące ograniczone zasoby wody na świecie, przekonując w ten sposób do jej oszczędzania.
Woda pokrywa ponad 70% powierzchni Ziemi, ale tylko niewielka część jej zasobów jest dostępna i zdatna do picia przez człowieka.
Ponad 97% zasobów wodnych Ziemi to wody morskie i oceaniczne, które ze względu na swoje zasolenie nie są przydatne bezpośrednio do spożycia przez ludzi. Tylko 2,5% wodnych zasobów świata stanowi woda słodka, która w większości uwięziona jest w lodowcach i śniegach (ok. 10% powierzchni naszej planety pokryte jest lodem). Zatem tylko 0,6 -1% wody na świecie to wody słodkie, mogące stanowić źródło wody pitnej.
Organizatorem kampanii outdoorowej jest Fundacja Nasza Ziemia, a partnerem firma Clear Channel.