Trwa kampania ochrony przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego i dzikiej zwierzyny polskich lasów.
Billboardy ukazują reprezentacyjne dla Tatrzańskiego Parku Narodowego zwierzęta (niedźwiedź, kozica, sowa), które zostały zastąpione przez swoje ubogie i sztuczne odpowiedniki. Karykaturalność obrazu i czarny humor mają wzbudzić u odbiorców wstyd i refleksję nad swoim zachowaniem w kontakcie z przyrodą. Przekaz oparto na trzech znanych powiedzonkach: „Jutro będzie futro”, „Będzie po ptokach” i „Raz kozie śmierć”.
W ramach akcji TPN „Szanuj przyrodę” w całej Polsce zawisło ponad 500 billboardów. Informacje na temat kampanii znajdą się również w ogólnopolskich mediach.
TPN przygotowuje także stronę internetową akcji www.szanujprzyrode.pl, na której znajdą się informacje dla turystów, jak poprawnie zachowywać się w Tatrach. Pomysł akcji zrodził się po tym, jak w ub.r. turyści zabili nieźwiedzia w Dolinie Chochołowskiej.
Kampania prowadzona jest przez Eskadra Marketing Services.
Źródło: TPN, medialine