Czy chcesz w pełni korzystać z życia, jednocześnie szanując naturę? Jeśli tak, to kampania Komisji Europejskiej pt. Generation Awake jest dla Ciebie. Bohaterzy kampanii: uczłowieczone papierowe torby o pseudonimach Pyzaty Przemek, Rutyniarz Rysiek i Impulsywna Iza uświadamiają nam wpływ, jaki mają decyzje konsumenckie na naturalne zasoby Ziemi.
Woda, czyste powietrze, gleba, metale i minerały, wszystkie gatunki zwierząt i roślin to zasoby naturalne, których potrzebujemy do codziennego funkcjonowania – a nie worki bez dna!
Uczestnicy kampanii Generation Awake mają świadomość tego, że podejmowane w sklepie decyzje zmieniają nie tylko nasze życie, ale także planetę.
Życie polega na ciągłym dokonywaniu wyborów, podejmuj mądre decyzje, mając na uwadze środowisko, dzięki temu zmienisz na lepsze zarówno swoje życie, jak i życie rodziny lub znajonych. Mądre wybory konsumenckie pozwalają zaoszczedzić pieniądze i prowadzic zdrowszy tryb życia kazdemu z nas, a także naszym rodzinom i znajomym, a co najważniejsze sprawiają, że miasto, kraj, Europa i cała planeta będą bardziej zrównoważone.
Ogólnoeuropejska kampania Generation Awake – zorganizowana przez Komisję Europejską wyjaśnia, w jaki sposób wybory konsumenckie zmieniają świat na lepszy.
Dzisiaj w Warszawie odbywa się inaugracji kampnii: z tej okazji przewidziano konferencję prasową oraz dyskusję na temat tego, jak efektywnie wykorzystując zasoby naturalne i dokonując świadomych wyborów konsumpcyjnych, poprawić jakość naszego życia oraz zwiększyć konkurencyjność europejskiej gospodarki.
Strona kampanii w języku polskim: www.generationawake.eu/languages/lang.php?lang=pl