W dniu 27 października 2012 r. mieszkańcy stolicy o okolic dołączyli do ekologicznej rewolucji – Frosch EcoDays, wyjątkowej akcji mającej na celu promocję proekologicznych zachowań na co dzień.
Organizatorem warsztatów ekologicznych, w którym licznie uczestniczyły dzieci, oraz ich rodzice jest producent marki Frosch.
Akcja Frosch EcoDays ma na celu pokazanie dzieciom i ich rodzicom, że każdy z nas może pomóc chronić środowisko poprzez zmianę codziennych nawyków i zachowań. Frosch ecoDay w M1 to szósta po Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Poznaniu (gdzie Frosch ecoDay gościł już dwukrotnie) odsłona ekologicznej rewolucji. Wydarzenie cieszyło się ogromnym powodzeniem wśród mieszkańców, którzy tłumnie odwiedzają stoisko, a z porad ekspertów oraz licznych atrakcji i konkursów skorzystało prawie 800 osób. Dzieci miały możliwość wziąć udział w specjalnych warsztatach ekologicznych poprowadzonych przez postacie znane z edukacyjnego programu Pokolenie ekoEkspertów – Małych EkoEkspertów. Dorośli rywalizowali w quizach dotyczących wiedzy z zakresu ekologii oraz produktów przyjaznych dla środowiska. Chętni mieli okazję skorzystać z porad eksperta marki Frosch – dr Anity Tarajkowskiej-Olejnik, dermatolog z Lecznicy Dermatologii Estetycznej i Anti – Aging MELITUS.
Patronem cyklu wydarzeń Frosch EcoDays jest producent marki Frosch – ekologicznych środków do czyszczenia i pielęgnacji domu. „Marka Frosch to od lat synonim ekologicznych produktów do czyszczenia i pielęgnacji domu – uważamy, że troska o środowisko naturalne to obowiązek każdego z nas. Chcemy, aby dzieci gdy dorosną mogły w pełni cieszyć się przyrodą. Dążymy do tego, aby nasze działania niosły pozytywne przesłanie i wartości, w które sami wierzymy” – mówi Barbara Chrząstowska, Prezes Werner&Mertz Delta Polska.