Umożliwienie spotkania przedstawicieli wielu branż, mających swój udział w kształtowaniu rynku produktów ekologicznych ? to cel organizatorów kieleckich targów EcoFamily ? Ekologia dla rodziny. Impreza potrwa od 1 do 3 kwietnia 2011 r.

Celem organizatorów Targów jest prezentacja firm, organizacji, inicjatyw społecznych, wspierających zdrowy styl życia dzieci i dorosłych.

Poprawa każdego aspektu środowiska domowego, świadoma konsumpcja, wychowanie zdrowych dzieci w bezpiecznym, naturalnym, nie zanieczyszczonym otoczeniu są od dawna priorytetem dla wielu rodzin na świecie i stają się coraz popularniejsze w Polsce. Świadczy o tym rozwój takich branż jak żywność ekologiczna czy kosmetyki ekologiczne. Powstaje ruch na rzecz ekologii w rodzinie wspierany przez przedstawicieli mediów, portale internetowe, organizacje. Dzięki nim rośnie świadomość ekologiczna społeczeństwa poszukującego zdrowych, naturalnych produktów i usług posiadających certyfikaty przyjaznych dla konsumenta i środowiska.

Wydarzenia towarzyszące:

  • Recykling daje owoce

Za zużyte baterie i elektrograty otrzymacie owoce i nasionka kwiatów. Idea akcji jest niezwykle prosta. Zwiedzający targi EcoFamily, które odbeda się od 1 do 3 kwietnia będą mogli przynosić różne surowce wtórne oraz elektrograty i baterie. W zamian dostaną owoce i nasionka (cebulki) kwiatków do wysiania na wiosnę.
Organizatorem akcji będzie Dominik Dobrowolsk – portal internetowy www.cycling-recycling.eu, a gospodarzem Targi Kielce.

Rozwiązanie w czasie targów EcoFamily 2 kwietnia 2011 roku

  • Konkurs twórczego recyklingu "I can"

Jesteś zainteresowany ekologią? Martwi Cię postępująca degradacja środowiska naturalnego? Masz ukończone 18 lat i czujesz w sobie pokłady niewykorzystanej kreatywności? Zajmujesz się projektowaniem lub chciałbyś to robić?

Tematem Ogólnopolskiego Konkursu Twórczego Recyklingu I CAN jest wynalezienie sposobu na ponowne użycie puszek po napojach produkowanych przez Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o (Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Nestea, Burn).

Konkurs dotyczy wszystkich obszarów projektowania: mebli, oświetlenia, przedmiotów codziennego użytku i akcesoriów, elementów małej architektury, gadżetów, zabawek, opakowań i komunikacji wizualnej. To wspaniały pretekst do uruchomienia wyobraźni i przeciwstawienia się nawykom w postrzeganiu świata i wypełniających go przedmiotów.

To użycie aktu kreacji do racjonalizacji i oszczędności produkcji ale przede wszystkim niezastąpiona niczym satysfakcja płynąca z wymyślania, kombinowania i tworzenia z rzeczy już istniejących, czegoś zupełnie nowego.

Źródło: www.targikielce.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię