Wydany przez firmę EMU trójdzielny kalendarz z rysunkiem superbohatera i ekologicznym hasłem, to kolejny produkt z uniwersum Europowera. Brand hero dla producenta akumulatorów stał się skutecznym narzędziem, zarówno marketingowym, jak i edukacyjnym.
Wykorzystanie superbohatera, takiego jak Europower, pomaga wyróżnić markę na rynku, a zarazem jest to sposób na przyciągnięcie uwagi klientów. Opracowana przez firmę Abrys postać angażuje różne grupy odbiorców, w tym dzieci i młodzież. Dzieje się tak, ponieważ superbohater kojarzony jest z pozytywnymi wartościami i mocami, które w tym przypadku pomagają chronić środowisko.
Włączenie do kalendarza informacji edukacyjnych na temat właściwego postępowania z zużytymi akumulatorami przyczynia się do podnoszenia świadomości na ten ważny temat. Europower wywodzi się z wydanego przez EMU komiksu, stworzono również ekspozytor w kształcie bohatera, a teraz powstał kalendarz, który może być również używany jako element szerszych kampanii marketingowych, pomagając w promowaniu produktów firmy EMU oraz wzmocnieniu jej przekazu edukacyjnego.
Kalendarze często stanowią element dekoracyjny w domach i biurach, co oznacza, że rysunek superbohatera, logo firmy oraz prośrodowiskowe przesłanie będą zapadać w pamięci wielu osób.