Innowacyjność, odwaga myślenia, wychodzenie poza schematy ? to wartości, które Bayer promuje w swoim otoczeniu. W tym celu powstał BayLab ? multimedialny salon popularno-naukowy. To nowe w Warszawie miejsce spotkań z nauką.

Chcemy, by młodzi ludzie uwierzyli tu, że mogą naprawdę wiele osiągnąć. Wiara we własne siły, podparta zainteresowaniami, jest ważna nie tylko dla nich, ale i dla budowania społeczeństwa obywatelskiego i gospodarki. Będziemy dzielić się wiedzą, by nasi goście poznawali najnowsze dokonania naukowe i ich zastosowanie w praktyce – mówi Christophe Dumont, który w lipcu 2012 objął stanowisko Prezesa Zarządu Bayer Sp. z o.o .
Warszawski BayLab to drugie tego typu miejsce w Europie (po Niemczech).
W BayLab można będzie obejrzeć animowane i trójwymiarowe filmy (np. o ludzkich i roślinnych tkankach), wziąć udział w grach i przyjrzeć się z bliska zjawiskom chemicznym, fizycznym i biologicznym. Dla uczniów szkół podstawowych organizowane będą warsztaty, a dla starszych gości – debaty popularno-naukowe i spotkania z pasjonatami z różnych dziedzin. BayLab mieści się w siedzibie firmy (al. Jerozolimskie 158), będzie publicznie dostępny wiosną 2013, zaś program wydarzeń  znajdzie się wkrótce na www.baylab.bayer.com.pl. Wstęp dla wszystkich będzie bezpłatny, wymagana będzie jedynie wcześniejsza rejestracja.
Patronat nad BayLab objęły: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Politechnika Warszawska oraz miesięcznik ‘Focus’.
BayLab to element globalnego programu promocji nauki ‘Making Science Make Sense’.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię