Ekologię z biznesem chce pożenić ?Ekobiznes? – pierwszy w Polsce magazyn poświęcony stykowi ekologii i biznesu, który pojawi się na rynku na przełomie roku. – Chcemy stworzyć taki zielony „Forbes” – opisuję formułę magazynu Grzegorz Stech, jeden ze współzałożycieli wydającej „Ekobiznes” spółki, dotychczas sekretarz redakcji miesięcznika „Businessman.pl”.
W piśmie znajdą się artykuły na temat projektów ekologicznych realizowanych przez firmy, postaw proekologicznych przedsiębiorstw, zielonego IT czy zielonej logistyki. Odbiorcą docelowym tytułu będą właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, kadra menedżerska zajmująca się wdrażaniem rozwiązań ekologicznych oraz samorządowcy.
Początkowo, magazyn będzie dwumiesięcznikiem, docelowo ma przyjąć jednak cykl miesięczny. Pismo będzie liczyło 64-80 stron, ukazywać się będą także dodatki tematyczne.
Nakład pierwszych numerów "Ekobiznesu" ma wynosić 10 tys. egz. Cena pisma nie jest jeszcze znana. Tytuł ma być dostępny w dużych salonach prasowych.
Źródło: Wirtualne Media