Fundacja Zielony Horyzont, zajmująca się edukacją ekologiczną na temat właściwego postępowania z elektrośmieciami i zużytymi bateriami w ramach prowadzonych działań poszukuje lokalnych partnerów (organizacji pozarządowych lub koordynatorów) w miastach powyżej 100 000, którzy pomogą w zorganizowaniu jednodniowej akcji edukacyjnej i zbiórki elektrośmieci i zużytych baterii.
Do zadań lokalnego partnera będzie należało:
• wybranie odpowiedniego miejsca na akcję,
• pozyskanie lokalnych mediów jako patronów medialnych akcji,
• pozyskanie wolontariuszy do przeprowadzanie aktywności ekologicznych,
• promocja akcji w lokalnych mediach,
• zaproszenie lokalnych przedszkoli i szkół do wzięcia udzialu w aktywnościach przygotowanych w ramach akcji,
• dystrybucja materiałów informacyjnych na temat akcji,
• zakup (w imieniu i na koszt fundacji) roślin lub owoców do rozdania w zamian za elektrośmieci i zużyte baterie,
• pomoc przedstawicielem fundacji w montażu i demontażu namiotu edukacyjnego,
• przeprowadzenie aktywności ekologicznych w dniu i miejscu akcji – fundacja zapewnia przeszkolenie,
• rozdawanie materiałów edukacyjnych,
• reportaż fotograficzny z akcji,
• sprawozdanie z przeprowadzonych działań promocyjnych.
Koszt i logistyka odbioru elektrośmieci i zużytych baterii, a także materiały edukacyjne i promocyjne oraz namiot i niezbędne meble po stronie fundacji. Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji, zgodnie z powyższymi założeniami 800 zł brutto. Termin realizacji: maj-czerwiec lub wrzesień 2013 r.
Mile widziane organizacje, mające doświadczenie w organizowaniu imprez publicznych o charakterze ekologicznym, lub te, dla których ważna jest idea właściwego postępowania z elektrośmieciami i zużytymi bateriami.
W razie pytań, Fundacja prosi o kontakt: Marta Pawlak ([email protected] lub 501 48 48 09).
www.zielonyhoryzont.org.pl
www.facebook.com/zielonyhoryzont
www.elektrograt.pl
www.ekoimprezy.pl