Piękna kobieta z bólem wyskubuje sobie brwi i woskuje nogi. Agencja Makani Creatives z Indii posłużyła się przykładem nieprzyjemnych zabiegów pielęgnacyjnych w kampanii dotyczącej przeciwdziałania wycince lasów ?Deforestation hurts” (Wylesianie boli).

Kampania została przygotowana na zlecenie Green Yatra (yatra w sanskrycie oznacza podróż albo procesję), organizacji zajmującej się ochroną przyrody, promowaniem oraz wdrażaniem idei ekologicznych do życia codziennego. Motto organizacji brzmi: "Be the change, Bring the change" (Bądź zmianą, Wprowadź zmianę). O ile zapewne sprawdza się ono w inicjatywach społecznych, to kampanii "Deforestation hurts" nie przyświeca. Bowiem paraleli nie ma tu żadnej – zadająca sobie ból dla urody kobieta będzie cierpiała wykonując kolejne takie same zabiegi, a niepotrzebnie niszczone lasy nie odrosną tak szybko jak jej włosy.

źródło: Anna Pieczykolan, www.kampaniespoleczne.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Zostaw komentarz
Podaj swoje imię